Kemal Kılıçdaroğlu: Bize de "darbeci" derler
Ortalık toz duman, mutlak butlan kararıyla ülke siyasetine, ağır aksak da işlese 'Türk tipi demokrasi'mize resmen balyoz indirilmiş oldu, her kafadan bir ses çıkıyor. Bu tartışmalar sırasında eski defterler de birer birer açılıyor.
Kendi deyimiyle seksenindeki Kemal Kılıçdaroğlu nasıl oldu da böyle kötü yazılmış bir senaryonun başrolünü kendisine yakıştırdı akıl almıyor. “Neymiş bu koltuk sevdası yahu?” dedirtiyor.
Bir de CHP Genel Merkezi'nde kürsüye çıkıp halktan “Fetöcüleri bilmeden içimize sokmuş oldum” diyerek özür dilemedi mi? Kulaklarıma inanamadım.
Neyse işte, benim de aklıma yıllar önce yaptığımız bir görüşmede Kılıçdaroğlu’nun bize söyledikleri geldi.
Balyoz’daki çekingen tutumu
Balyoz Davası'nın ortalığı kasıp kavurduğu günlerdi. Sayısız subay, general, amiral Gölcük’te ele geçirilen “sözde dijital deliller”le “hükümeti devirmeye teşebbüs” suçundan yargılanıyordu, sonunda hepsi hapis cezalarına mahkum edildi. O dijital delillerin sahte olduğu kısa sürede kanıtlandı ve dava çöktü,........
