Όταν το πολιτικό προσωπικό δεν τηρεί τους νόμους τους οποίους το ίδιο θεσπίζει
Η σημερινή συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, με αφορμή την κατάθεση του διοικητή της ΕΥΠ, κ. Δεμίρη, έφερε στην επιφάνεια μια χρόνια και βαθιά παθογένεια του ελληνικού πολιτικού συστήματος, την εργαλειοποίηση των θεσμών και την επιλεκτική τήρηση των κανόνων.
Η συνεδρίαση διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών, με τους συμμετέχοντες βουλευτές να δεσμεύονται από τον νόμο για την αυστηρή τήρηση του απορρήτου , μια υποχρέωση που μάλιστα τους ακολουθεί ακόμα και μετά το τέλος της βουλευτικής τους θητείας. Παρά τη ρητή αυτή νομική και ηθική δέσμευση, είδαμε για ακόμα μια φορά «απόρρητες» πληροφορίες και στιχομυθίες όπως αυτή μεταξύ του διοικητή της ΕΥΠ και του προέδρου του ΠΑΣΟΚ, Νίκου Ανδρουλάκη, να διαρρέουν στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης σχεδόν σε πραγματικό χρόνο.
Το αποτέλεσμα ήταν να ξεσπάσει ένας σκληρός πολιτικός πόλεμος μεταξύ της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ. Από τη μία πλευρά, το Μέγαρο Μαξίμου εξαπέλυσε βαριές........
