menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Tabii ki film bitmedi!

444 0
20.04.2026

Bu piyasalar hala Trump denen şaklabana güveniyor ya… Ben ne diyeyim onlara! Aynı şekilde Türkiye… Bu adamla görüşüp Rusya ile ilişkileri bozdu ya… Yazık valla… Adamın varlığı külliyen zarar dünyaya…

Cuma günü İran Dışişleri Bakanı Arakçi çıktı, “Boğazı ticari gemilere açtık” dedi. Piyasa bir nefes aldı, Brent petrol bir anda yüzde 10 geriledi.

Herkes “Tamam, savaş bitti, tansiyon düştü” derken sahneye yine Trump çıktı ve “Açıldı ama abluka sürecek” diyerek ateşi yeniden körükledi.

Cumartesi film tam koptu. İran Devrim Muhafızları, “ABD ablukası sürüyor” diyerek boğazı tekrar mühürledi. Sadece mühürlemekle kalsalar iyi… Gemilere ateş açtılar.

Geçişler fiilen durduruldu. İşler cuma gününden de kötü hale geldi. Resmen kalp krizi! Haliyle dünya tekrar “Kaç gün kapalı kalırsa dünya ne kadar sarsılır?” aşamasına girdi.

Kriz yaşanmasın diye kağıt üzerinde petrol fiyatlarını düşük göstermeye çalışıyorlar ama fiziki teslim petrol fiyatları........

© Nefes