Alparslan Öğretmen!
Kahramanmaraş’ta 1 öğretmen, 8 öğrencinin toprağa verildiği gün TBMM’de araştırma komisyonu kuruldu. Ben merak ettim. Şu bilgilere ulaştım: Komisyon kurulacağı açıklandı fakat henüz resmi olarak kurulmadı.
Kahramanmaraş’ta okulda cinayet, 15 Nisan’da oldu. 4 gün geçti. Komisyonun adı var, kendi yok.
Komisyon; 74 bin okulumuzdaki (özel okullar dahil) güvenlik açıklarını, öğrencilerin silaha erişim yollarını, akran zorbalığının beslenip büyüdüğü ortamları, ekranlardaki mafya özentisi dizilerin çocukların ruh sağlığında yarattığı yıkımın etkisini, anne ve babaların gaflet, duyarsızlık, aymazlıklarını inceleyecek. Bir de akıl ederlerse Türkiye’de her 1000 öğrenciye ancak 1 rehber öğretmen düşen eğitim-öğretim düzeninin neden yaratıldığını da araştıracaklar.
Bu komisyondan “Yaraya bir merhem çıkacağına” gerçekten inanmak isterdim. Komisyon Başkanı ve üyelerinin 4 gün içinde; Alparslan Yıldırım Öğretmeni bulup konuşmaları gerekirdi.
Okulunda katliam yapan o çocuğu radarına almıştı. Alparslan Öğretmen “o çocuğun Kahramanmaraş’ta bela üreteceğini” biliyordu.
Öldürmeye teşneydi çocuk. Okula tabancayla, mermi yüklü şarjörlerle gelme potansiyeli taşıyordu. Tabancalar, dolu........
