menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Öfke mi sevgi mi?

17 0
22.04.2026

Bir taksi durağında şoförlerin birbirine bağırdığı, bir restoranda garsonla müşterinin tartıştığı, bir kafede patronla çalışanların kavga ettiğini görüyorum…

Oysa dışarıda güneş ışıl ışıl, gökyüzü masmavi, bir bardak çayın buharı huzuru çağırıyor. İnsan ister istemez soruyor: Neden bu kadar öfkeliyiz, neden bu kadar gerginiz?

Toplumun içinde biriken yorgunluk, geçim derdi, adaletsizlik duygusu........

© Akdeniz Gerçek