menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Okullarımız…Manevi Vatan’dan ne haber?

78 0
19.04.2026

Evlatlarımız, hocalarımız…

Okullarımız yüreklerimiz yanık.

Rabbim rahmet eylesin.

Bugünleri haber verir gibi.

TUSAŞ’ı hedef alan hainlerin “verdikleri mesajlar” üzerine söylenmesi gerekenlerin hepsi söylendi.

Bugün, bambaşka şeyler söylemeli!

Muhteşem devirlerimizde nice milyon kilometrekarelik Cihan Devleti’ydik.

Bugün, işgalcilerden kurtarabildiğimiz 780 bin kilometrekareyi bile çok görüyorlar bize.

Irak gibi, Suriye gibi, paramparça etmek istiyorlar.

Tek Millet, Tek Devlet!

İşte, bundan dolayı da, Devlet Aklı her çareye başvuruyor.

Bunlardan biri de, malûm, Teröristbaşı Abdullah Öcalan’a “Örgütü’ne silahları bırakma çağrısı yap!” demek.

Sayın Devlet Bahçeli, Meclis’e bile çağırdı Öcalan’ı…

-Gelsin, ne diyecekse, DEM Grubu’nda desin!

-Yeter ki bu iş bitsin!

Savunma alanındaki muhteşem hamlelerimizin en güçlü adreslerinden TUSAŞ’ımızı hedef alan kirli saldırının bu çağrıya cevap olduğu söyleniyor, birçok yerde.

Kandil’in Şeytanı, “Alanda Öcalan’ın değil, bizim borumuz öter!” yollu lâflar etmişti, üstüne bu geldi.

“Öcalan’dan filan medet ummayın, gelip bizle anlaşın!” diyor Küçük Şeytan!

Devlet Aklı, bir adım attı ama…

Geçmişte yaptığı çağrılar neye yaradı?

Bir yerel seçimden önce, “HDP tarafsız kalsın, CHP’ye destek vermesin!” mektubu gönderdi, o bile işe yaramadı.

Oralardan fayda yok, kimseden fayda yok.

İmralı’dakini bırakın…

Kandil’in temsilcilerini bırakın!

Partileri şu kadar oy almış, bu kadar oy almış!..

Oy oranlarını arttıran bizim ihmallerimiz!

Boşluk bıraktık, onlar doldurdu!

Biz ihmal ettik, eller aldı!

Sık sık, işaret ettiğimiz “MANEVİ VATAN” meselemiz!

Biz, MANEVİ VATAN’ı çok ihmal ettik.

Biz, MANEVİ VATAN’ın ruhunu oluşturan ulvî kavramların yıpratılmasına seyirci kaldık, bazen de kendimiz yıprattık!

Biz, eğitimde, kültürde, hatta “kanunlarda” Batı’ya çok bağlandık.

Biz kendimize, kendi tarihimize çok az kıymet verdik.

Biz, canımızı emanet ettiğimiz doktorlara bile “Sapkın Hipokrat”ın sözde yeminini ettirdik.

Biz, buna bile yemin dedik, yeminin zeminini kaydırdık!

Biz, İbn-i Sinâ’yı çok........

© Milat