menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Stopp kuttplanene i helsetilbudene på Nordmøre!

17 0
14.06.2026

Nå setter Helse Møre og Romsdal og Helse Midt grunnleggende helsetilbud på Nordmøre i spill.

Er det pasientene som ber om dette?

Er det noe vi som bor her ber om?

Er det noe helsefagfolkene ber om?

Er det noe folkevalgte i kommunene ber om?

Svarene er et rungende NEI!

Jeg vil ikke som engasjert og tillitsvalgt person i eldreråd, pensjonistforening og annet stilltiende godta dette.

NÅ MÅ ADMINISTRASJON OG STYRER I BÅDE HELSE MIDT OG HELSE MØRE OG ROMSDAL STIKKE FINGEREN I JORDA OG KJENNE ETTER HVEM DE SKAL TJENE OG REPRESENTERE!

Jeg ser at det nå f.eks er lagt planer om å redusere ambulansetjenesten og tilbudet ved Distrikts Psykiatriske Sentrene(DPS) ved sammenslåing av de to i........

© Driva