Stopp kuttplanene i helsetilbudene på Nordmøre!
Nå setter Helse Møre og Romsdal og Helse Midt grunnleggende helsetilbud på Nordmøre i spill.
Er det pasientene som ber om dette?
Er det noe vi som bor her ber om?
Er det noe helsefagfolkene ber om?
Er det noe folkevalgte i kommunene ber om?
Svarene er et rungende NEI!
Jeg vil ikke som engasjert og tillitsvalgt person i eldreråd, pensjonistforening og annet stilltiende godta dette.
NÅ MÅ ADMINISTRASJON OG STYRER I BÅDE HELSE MIDT OG HELSE MØRE OG ROMSDAL STIKKE FINGEREN I JORDA OG KJENNE ETTER HVEM DE SKAL TJENE OG REPRESENTERE!
Jeg ser at det nå f.eks er lagt planer om å redusere ambulansetjenesten og tilbudet ved Distrikts Psykiatriske Sentrene(DPS) ved sammenslåing av de to i........
