menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Futbolumuzda artık maçlar sahada kazanılmıyor

16 0
01.06.2026

Bir sezon boyunca milyonlarca insan tribünde, ekran başında, deplasman yollarında takımının peşinden gidiyor. Futbolcu ter döküyor, teknik adam emek veriyor, taraftar cebindeki son parayı bile kulübü için harcıyor. Ama sezon sonunda konuşulan şey futbol olmuyor. Hakem kararları, federasyon ilişkileri, lobiler, telefon trafiği, disiplin süreçleri, ayrıcalıklar…Ve şimdi küme düşen Kayserispor bile çıkıp “Bu lig böyle tescil edilmemeli” diyorsa, durup düşünmek gerekiyor.Çünkü bu açıklama yalnızca küme düşen bir takımın serzenişi değildir. Bu açıklama, Türk futbolunda adalet duygusunun artık ağır yara aldığının ilanıdır.Buna karşılık federasyon gümrükten mal kaçırır gibi, tatil günü ligi tescil ediyor…Bugün insanların büyük bölümü şuna inanıyor: Bazı kulüplerin sırtını sisteme yasladığı, bazılarının ise yalnız bırakıldığı düşünülüyor.Federasyonu eleştiren cezayı görüyor. Hakemi eleştiren........

© Yeni Meram