Η μία στις 14.000.606 - Η μοναδική πιθανότητα να σωθεί το σύστημα Μητσοτάκη
Του Γιώργου Καρβουνιάρη
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν κυβερνά πλέον. Επιβιώνει. Και αυτή η διαφορά είναι ορατή παντού: στα ταμεία των σούπερ μάρκετ, όπου πολίτες κοιτούν αμήχανα την απόδειξη, στα σπίτια που χάθηκαν σε funds, στα νοικοκυριά που δεν βγάζουν τον μήνα, στην ακρίβεια που στραγγαλίζει αθόρυβα και μεθοδικά. Η οργή δεν είναι πλέον διάχυτη. Είναι συμπαγής, χειροπιαστή και ωριμάζει με κάθε μέρα που περνά.
Τα επιδόματα-σταγόνες δεν αντιμετωπίζουν την καταστροφή. Την καλύπτουν προσωρινά, σαν χαρτοπετσέτα πάνω σε ανοιχτή πληγή. Οι βολεμένοι του «συστήματος Μητσοτάκη» — οι λίγοι και εκλεκτοί που ευημερούν ενώ ο υπόλοιπος κόσμος πνίγεται — δεν μπορούν να ανακόψουν αυτή την πτώση. Μαθηματικά αδύνατο. Ή, για να είμαστε ακριβείς: εξαιρετικά........
