“Η Πάτρα δεν αντέχει άλλο”!
Η Πάτρα, όχι μόνο δεν αντέχει άλλη εσωστρέφεια και άλλες ιδεοληψίες, αλλά έχει άμεση ανάγκη από επενδύσεις, από νέες θέσεις εργασίας και αξιοποίηση των συγκριτικών της πλεονεκτημάτων.
Δυστυχώς όμως, το τιμόν騔 της τρίτης μεγαλύτερης πόλης της χώρας εξακολουθεί να κρατάει μία Δημοτική Αρχή, που όχι μόνο δεν επιδιώκει την ανάπτυξη της πόλης, αλλά διαρκώς εκπέμπει μηνύματα αποτροπής και σύγκρουσης, εγκλωβισμένη στις ιδεοληψίες της και υποταγμένη πλήρως στην κομματική γραμμή, που αντιλαμβάνεται κάθε επένδυση ως “εχθρό”.
Οι πρόσφατες δηλώσεις του Δημάρχου Πατρέων, Κώστα Πελετίδη, περί “κόλασης” για τους επενδυτές........
