menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Το Ρωμαϊκό Ωδείο, το Υπουργείο Πολιτισμού, ο συμπολίτης Υφυπουργός και η «ξεβράκωτη» αλήθεια

19 0
18.05.2026

Γράφει ο Χρήστος Πατούχας, Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Πατρέων

 Πριν λίγους μήνες ολοκληρώθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού η πολύ μεγάλου κόστους, εκτεταμένη ανάπλαση και συντήρηση του Ρωμαϊκού Ωδείου της Πάτρας. Έγιναν και εγκαίνια, με όλη την προβλεπόμενη επισημότητα, με όλη την προβλεπόμενη κυβερνητική προπαγάνδα, με τις προβλεπόμενες επίσης, παράπλευρες επιθέσεις, στον «πραγματικό εχθρό», στον Δήμο Πατρέων και την Δημοτική Αρχή της Λαϊκής Συσπείρωσης.

 Εδώ και μήνες ο Δήμος Πατρέων έχει ζητήσει με επιστολή του την παραχώρηση του Θεάτρου για τον προγραμματισμό των παραστάσεων και εκδηλώσεων του Διεθνούς Φεστιβάλ του Δήμου Πατρέων.

Με μεγάλη καθυστέρηση, θα λέγαμε στα όρια της αδιαφορίας, μόλις πριν λίγες μέρες,........

© The Best News