Madenci eyleminde doğru bilinen yanlış
Ankara’daki madenci eylemi tatlıya bağlandı.
İşçiler mutlu bir şekilde Başkentten ayrıldı.
Hele eylemde ziyaretine gelen 3 yaşındaki kızına sarılıp gözyaşı döken işçi babanın sevinci çok anlamlıydı.
İçişleri Bakanlığı tarafları keşke ilk gün çağırıp konuşsaydı; “olay ne, nedir sorununuz” deseydi.
Gecikmeli de olsa Bakanlığın devreye girmesiyle grev sonuçlandı ancak sosyal medyada halen “doğru” bilinen “yanlışlar” dolaşıyor.
Bunların başında........
