menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Sixena i la catalanofòbia

13 0
18.06.2026

Creat: 18.06.2026 | 05:37

Actualitzat: 18.06.2026 | 05:37

És innegable que aquest nostre país viu permanentment cansat. Tot el trànsit de les pintures de Sixena n’és una mostra que fa del tot imprescindible el retorn a la Política, que vol dir que és obligat el diàleg, perquè en qualsevol problemàtica, el diàleg esdevé el pas previ a la negociació, tot just perquè n’és l’avançada, de la negociació i de l’entesa posterior, tant en diferents àmbits com en diferents nivells de crisi. Es fa imprescindible en l’esfera privada i en les relacions polítiques. I potser sigui en........

© Segre