menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

En god lov som kunne vært enda bedre

16 0
03.06.2026

Motorferdsel i utmark er ikke bare friluftsliv, det er en nødvendighet for næringsliv, reiseliv og hverdagen til folk, særlig i Nord-Norge og i distriktene. Ikke minst handler det om trivsel og bolyst i hele landet. Derfor trenger vi en lov som speiler virkeligheten i 2026, ikke en lov som henger igjen i fortiden.

For oss i Høyre er målet klart: Mindre byråkrati og mer frihet, samtidig som hensyn til natur og friluftsinteresser blir ivaretatt. Vi er overrasket over at Fremskrittspartiet har gått til sengs med........

© Ságat