Neme Lazım
Lise öğrencisi bile minicik çocuklar bile hiç tanışmadığı insanlarla iki çift laf ederken hemen illaki "muhalif " olduğunu belli eder...
Ama genellikle bizim cenahta kimse suya sabuna dokunamıyor çiçekler böcekler havada uçuşuyor... Şimdi bir laf edersek kasaplar derneğinden linci yeriz , bakkalcılar federasyonundan zılgıtı yemeyelim şimdi... Tarhî bir şahsiyeti ele alırken amman resmi tarihi ürkütürüz, dinî bir kişiliği irdelerken amman dili çok ağır ve ağdalıydı , herkes asılırken o niçin kurtuldu acaba , neden taraftarları kırmızı kitaptan başka kitap okumaz, efendimiz denilen zât, Mesnevi ' sinde neden sebep galiz irite edici hikayelere yer vermişti diyemeyiz hafazanAllah... Hakket artık yandaş olaraktan hep Mustafa Kutlu gibiler zengin ve ünlü ediliyor denilen bin kişilik bir haberleşme grubunda arkadaşlar, herrrrr devletin resmi devlet okulunda resmi ideolojisi vardır hem Mustafa Kutlu , Kanye West ' ten evlâdır , etmeyin anı yazın derken bu mel ' unlar geliyor çocuklarımızın aklına dememle 3 beğeni alıp linçlenmem gibi... Garip ve parya olmaya aşinayız diye mi bu suskunluk ?
Irkçılık, Şeytan' dandır , hatta bunu zengin biri de söylese........
