Til alle dere som lengter
Vi blir opplært til å tro at det å få seg en kjæreste er selve svaret på livet. Vi blir innstilt med en forventning om at kjærlighet og nærhet kun finnes i en potensiell livspartner, en flørt eller en kjæreste.
Dette er det vanskelig å unngå å kverne over hvis du, som meg, er singel. Du tror kanskje at det som følger blir en langdrygt klagesang om Trondheims selverklærte kjærestegaranti. Tro om igjen.
Vi får stadig beskjed om at den rette vil dukke opp når vi minst venter det. Dét har vi hørt nok. Det har jeg hørt nok. Men det å finne den rette trenger ikke å være det eneste svaret på lengselen du........
