menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Tedbiren kapalı

26 0
12.06.2026

Gördünüz mü parti yönetmek ne kadar kolaymış? Yok efendim, iki yılda bir kongre, kurultay yapacakmışsın; yetkili kurullar oluşturacakmışsın; tüzüğe uyacakmışsın, Siyasi Partiler Yasası’nı gözetecekmişsin, anayasaya dikkat edecekmişsin, falan falan... Alırsın bölge adliye mahkemesinden bir karar, sonra her şey gaz ve toz bulutu. Ne de olsa burası Türkiye... Beş yılda bir seçmenden oy alırsın yönetmek için... Sonra “Bak ben oy aldım” der, her şeyi yaparsın. Hukuk, kanun, mahkeme, yargıç, yargılama... Geçiniz efendim.

Kılıçdaroğlu, İBB yargılamalarında ifade veren ve vicdanı olan herkesi ağlatan Fatoş Türker’e yaşatılanlara seyirci kalan yargı sistemine güveniyor. O........

© Cumhuriyet