Her yer çöp!
Giresun’un turistik alanlarını ziyaret edenlerin tek bir şikayeti var;
“Her yer çöp”
Haklılar!
Bu sorun yıllardır var..
Çözülemedi.
…
Neden acaba?
Görevliler mi işlerini düzgün yapmıyor?
…
Çöpten şikayet edenler hep bu bölgelerle ilgilenen görevlileri hedef aldılar.
Ne........
