![](/img/icon/fonts.png)
Aa
Aa
Aa
-
A
+
Treballar de franc
Fa temps que vaig llegir l’escriptora Carlota Gurt reivindicar que els que ens dediquem a les humanitats havíem de deixar de fer feines sense cobrar. Si no ho recordo malament era molt activa a l’antic Twitter; no sé si encara continua tan activa, perquè d’ençà que el trillat multimilionari trumpista i neofeixista la va comprar i convertir en X l’he deixada d’utilitzar.
Tots els escriptors, músics, filòsofs i artistes en general hem hagut d’escoltar massa vegades que no cobraríem per fer un concert, una conferència, una presentació... però que, a canvi, obtindríem visibilitat. Ens han pagat en negre molt per sota el pressupost perquè és un honor actuar a tal o tal altre lloc.
Que els........
© BonDia
![](/img/icon/go.png)
![](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3c/Download_on_the_App_Store_Badge.svg/203px-Download_on_the_App_Store_Badge.svg.png)
![Get it on Google Play](/img/icon/google.play.220.png)