menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Stavanger tek pårørande på alvor

9 0
yesterday

Vi må ta betre vare på dei pårørande

DEBATT: Stavanger kommune viser veg i pårørande-arbeidet, det er eg glad for, fordi vi alle blir pårørande gjennom livet.

Anne Kristin BrunsBystyrerepresentant, Stavanger (KrF)

Som foreldre, barn, ektefelle, søsken eller ven. Og mange av oss opplever òg å bli pårørande til eigne foreldre når dei blir eldre og treng meir hjelp.

Når sjukdom, funksjonsnedsetjing, rus eller alderdom rammar, er det ofte dei næraste som står der først og lenge før systema kjem på plass.

Pårørande er ein uvurderleg ressurs i samfunnet vårt. Den uformelle omsorga som blir gitt kvar dag i norske heimar, er på storleik med dei kommunale helse- og omsorgstenestene.

Meiningsfullt og krevjande

Å vere........

© Aftenbladet