Η καλύτερη two way εμφάνιση ever σε τελικούς και η μοναξιά του σκασμένου Φουρνιέ
Σε μια σειρά τελικών που κάλλιστα θα μπορούσε να είχε τίτλο «Όποιος αντέξει», ο Παναθηναϊκός παρουσιάστηκε πιο αποφασιστικός από τον Ολυμπιακό και έφερε στα ίσα τη σειρά. Πιστοποίησε έτσι πως, όσο κι αν οι «ερυθρόλευκοι» είχαν εικόνα καλύτερης ομάδας όλη τη σεζόν, οι τελικοί είναι άλλου τύπου παιχνίδια. Η μικρή απόσταση των αγώνων μεταξύ τους, σε συνδυασμό με το άδειασμα, ενεργειακό και πνευματικό, από την εξοντωτική σεζόν, τους τραυματισμούς, αλλά και τον περιορισμό στη χρησιμοποίηση των ξένων, είναι στοιχεία ικανά να εξαλείψουν την όποια απόσταση. Πόσω μάλλον όταν οι «πράσινοι» διαθέτουν τις προσωπικότητες για να το πάρουν πάνω τους και να υπερκαλύψουν στοιχεία που στερούνται ως σύνολο.
Μια ιστορική εμφάνιση…
Έχουμε δει μεγάλες παραστάσεις από σπουδαίους παίκτες στην ιστορία των τελικών των «αιωνίων» (και όχι μόνο). Έχουμε δει τον Μποντιρόγκα και τον Σπανούλη να σκοράρουν με κάθε τρόπο και σε κρίσιμα σημεία, αλλά και τον Βράνκοβιτς και τον Σιγάλα να κρίνουν παιχνίδια από την άμυνα. Ποτέ όμως δεν είδαμε έναν παίκτη να επιδρά με τέτοιο τρόπο ΚΑΙ στις δύο πλευρές του παρκέ σε ένα παιχνίδι όπως έπραξε ο Νάιτζελ Χέιζ-Ντέιβις στο Game 2. Ο Αμερικανός έπαιξε παρά 106 δευτερόλεπτα σε όλο το ματς και στο…........
