Tη δήλωση τού υπενθυμίζουν τώρα
Ο αποκλεισμός του Παναθηναϊκού από το Final 4 της Αθήνας έφερε πάλι στην επικαιρότητα συζητήσεις για τον τούρκο προπονητή του Εργκίν Αταμάν. Είναι αστείο αλλά ο Αταμάν που ήταν μια εβδομάδα πριν κάτι σαν διάνοια γιατί κέρδισε με τον ΠΑΟ δυο ματς στη Βαλένθια, είναι σήμερα ο πλέον άχρηστος προπονητής στον κόσμο κ.λπ. Διαβάζεις ό,τι γράφεται και είναι πιθανό να χάσεις και το λίγο μυαλό που σου έχει απομείνει.
Δεν ήταν σαφώς υποδειγματική η δουλειά που έχει κάνει ο Αταμάν φέτος – αν ήταν ο ΠΑΟ δεν θα ολοκλήρωνε την κανονική περίοδο στην έβδομη θέση. Αλλά για όσα έπαθε η ομάδα του ΠΑΟ στα play offs δεν έχει την αποκλειστική ευθύνη ο προπονητής του. Με αυτόν ο ΠΑΟ κέρδισε τα πρώτα δυο ματς με την ισπανική ομάδα εκτός έδρας και με αυτόν έχασε τα τρία επόμενα και αποκλείστηκε.
Βέβαια η όλη συζήτηση βασίζεται πολύ σε μια δήλωση του τούρκου προπονητή που είχε γίνει τον περασμένο Ιανουάριο. Πριν από ένα ματς με την Μπολόνια κι ενώ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διάβαζες σκληρά σχόλια για τον Αταμάν έπειτα από μια ήττα του ΠΑΟ από τον Ολυμπιακό, ο τούρκος προπονητής είχε δηλώσει πως αν ο ΠΑΟ δεν κατακτήσει την Ευρωλίγκα ή το πρωτάθλημα θα φύγει από την Αθήνα. Αυτό του το υπενθυμίζουν τώρα. Το έκαναν και στη συνέντευξη Τύπου μετά το ματς του ΠΑΟ με τη Βαλένθια. Κι ο Τούρκος εγκατέλειψε την αίθουσα.
Εκείνη η δήλωση τον περασμένο Ιανουάριο μου είχε ακουστεί λίγο σαν «κάντε υπομονή μαζί μου μέχρι το καλοκαίρι». Πίστευα τότε πως ήταν μια λάθος δήλωση, διότι επί της ουσίας ο Τούρκος με τον τρόπο του........
