menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Το πρωτάθλημα δεν τελείωσε στις 8 Μαρτίου…

32 0
09.03.2026

Ο Ολυμπιακός μπορούσε και θα έπρεπε να εμφανιστεί καλύτερος το βράδυ της Κυριακής απέναντι στον ΠΑΟΚ. Το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν το επιθυμητό, ούτε και η εικόνα. Παρόλα αυτά, αν κάποιος θεωρεί πως το πρωτάθλημα τελείωσε στις 8 Μαρτίου, τότε μάλλον σκέφτεται σαφώς λανθασμένα. «Δεν είμαστε χαρούμενοι με την ισοπαλία, όμως δεν απογοητευόμαστε και συνεχίζουμε», είπε ο Ζέλσον Μάρτινς μετά το τέλος του, δίνοντας το στίγμα. Πρώτα απ’ όλα πρέπει κανείς να διαχωρίσει στο μυαλό του την κριτική από την αποδόμηση. Διότι τα όσα διαβάζει κανείς, κάνοντας μια γύρα στα social media, τότε νομίζει πως ο Ολυμπιακός παλεύει για το 5-8. Προσέξτε λίγο, δεν βάζω κάτω από το χαλάκι το γεγονός ότι οι «ερυθρόλευκοι» παρουσιάζουν αγωνιστικά ζητήματα, τα οποία λίγο-πολύ είναι γνωστά σε όλους μας. Δεν μπορώ, όμως, προσωπικά να πάω κόντρα σε μια ομάδα που δύο χρόνια τώρα χαρίζει απλόχερα τη μία χαρά μετά την άλλη στον κόσμο της. Η κριτική όταν γίνεται σωστά είναι εποικοδομητική, η ισοπέδωση δεν είναι λύση σε καμία περίπτωση. Ας μην ξεχνάμε ότι το Europa Conference League ήρθε από μια… σέντρα!........

© ΣΠΟΡ FM