menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Οι ευθύνες που ανέλαβαν οι ποδοσφαιριστές, δεν έγιναν αντίδραση στη Λιβαδειά…

32 121
15.02.2026

Προ ημερών και μετά την ήττα από τον Παναθηναϊκό στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» σε μία σημαντική -για την ιστορία του συλλόγου- ημερομηνία, οι ποδοσφαιριστές του Ολυμπιακού και το προπονητικό επιτελείο έκαναν group therapy στου Ρέντη. Εκεί, οι παίκτες βγήκαν μπροστά, λέγοντας πως η ευθύνη της ήττας βαραίνει αποκλειστικά τους ίδιους και όχι τον Βάσκο τεχνικό. Λίγα 24ωρα αργότερα, η αντίδραση που θα έπρεπε να δείξουν, μετά την ανάληψη της ευθύνης, δεν εμφανίστηκε στο χορτάρι του γηπέδου της Λιβαδειάς σε καμία περίπτωση. Τις πταίει; Ας προσπαθήσουμε να το απαντήσουμε… Σε μια χώρα που διψά για «αίμα», ευθύνες και ανάθεμα, ας κάνουμε μια κουβέντα με τα όσα παρακολουθούμε εσχάτως. Αυτό διότι ο Ολυμπιακός προέρχεται από δύο σερί ανεπίτρεπτα αποτελέσματα στο πρωτάθλημα, αν και το ανησυχητικό ζήτημα είναι η εικόνα του σε αυτά τα ματς! Στην πόλη της Βοιωτίας, οι Πειραιώτες είχαν τα δύο εξτρέμ τους (Ζέλσον, Λουίζ) να προσπαθούν να πάρουν ενέργειες και να δημιουργήσουν για τους ίδιους ή τους συμπαίκτες τους. Την ίδια ώρα, υπήρξαν άλλοι ερυθρόλευκοι που ήταν για ακόμη έναν αγώνα σκιά του εαυτού τους. Δυστυχώς για τον Μεντιλίμπαρ και τον Ολυμπιακό, ο Τσικίνιο με........

© ΣΠΟΡ FM