Barnehagene: Statlige midler forsvinner
Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.
Regjeringen er tydelig. De vil styrke bemanningen i barnehagene. Flere ansatte skal bidra til bedre kvalitet, inkludering og trygghet for barna. Når vi ser på hvordan dette foreslås håndtert i Sandefjord, står vi igjen med et prinsipielt spørsmål: Når staten sender mer penger til bemanning i barnehagene, bør ikke det merkes i barnehagene?
Nå som det er........
