Futbolu konuşacaktık, ama yine olmadı, yazıklar olsun
Konyaspor, Galatasaray’ı geçti…Fenerbahçe’yi geçti…Beşiktaş’ı geçti…Sahada mücadele ederek namağlup finale geldi.Trabzonspor büyük camia, güçlü takım…Final öncesi konuşmamız gereken tek şey futbol olmalıydı.Ama yine olmadı…Çünkü Türkiye’de futbol artık sadece sahada oynanmıyor.Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun, “Kupayı Trabzon’a getirmek istiyoruz” açıklaması, zaten güven sorunu yaşayan Türk futbolunda yeni bir tartışmanın kapısını........
