Araba devrildikten sonra akıl veren çok olur
24 yıl sonra büyük umutlarla katıldığımız Dünya Kupası’na, daha son maçı oynamadan iki maçta sıfır çekerek veda ettik. Ne acı… Ne hazin…Ne de olsa alışığız; elimizdeki değeri heba etmeye, başarı ihtimalini yanlış ellerde tüketmeye, sonra da dönüp “nerede hata yaptık?” diye sormaya… Ama bu kez kimse kusura bakmasın. Bu başarısızlığın adı bellidir. Bu hezimetin sorumluları da bellidir. Biri sahada yanlış yapan Montella’dır, diğeri o yanlışa göz yuman, o tercihi kutsayan federasyon başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu’dur. Şimdi herkes konuşuyor. Şimdi herkes eleştiriyor. Şimdi herkes akıl veriyor. Çünkü araba devrildi. Araba devrildikten sonra akıl veren çok olur.
Oysa ben aylardır yazıyorum. Montella’dan olmaz dedim. Bu kadro, bu ülkenin son yıllarda yakaladığı en kaliteli, en karakterli, en iştahlı kadrolardan biri dedim.
Ama bu kadronun başında oyunu okuyamayan, rakibi çözemeyen, elindeki cevheri doğru kullanamayan bir teknik adam var dedim. Yazdım.........
