menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

“Manisa Tarzanı” değil, “Manisa Korsanı”

71 0
04.06.2026

“Bizi soracak olursanız, biz bildiğiniz gibiyiz.

Biraz daha ustalaştık, taşı kırmakta…

Dostu düşmanı birbirinden ayırmakta!”

Hususi Bey, CHP’nin Meclis grup toplantısındaki “korsan konuşmasına” Nazım Hikmet’in dizelerine atıfla başladı.

Bu sözler, tıklım tıklım dolu salondaki partililerde bir nevi “muz orta” etkisine yol açtı.

Saniyesinde, kulakları çınlatan “Hain Kemal!” sloganları atılmaya başlandı.

Sloganlara müsaade eden Hususi Bey, üstüne şunu da söyledi:

“İhanet, yüksek sesle başkalarından duyulduğunda değil, yalnız kaldığında içinde hissedildiğinde cezalandıran bir duygudur.”

Sadece üç sene öncesiydi.

Aynı grup toplantı salonunda…

Millet İttifakı’nın “Cumhurbaşkanı Adayı” olan CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu, partililere veda konuşması yapıyordu.

Dönemin Grup Başkan Vekili Hususi Bey ise gözyaşlarını tutamıyordu!

Salonu dolduran CHP’liler de hüzünlü alkışlarla Kemal Bey’i Cumhurbaşkanlığı’na uğurluyordu!

Tam da burada, filmi geriye sayıp Nostradamus eksenli senaryoyla şöyle bir sahne çekelim:

O veda esnasında, biri çıkıp da partililere…

“Üç yıl sonra bu salonda Kılıçdaroğlu’na ateş püskürerek ‘Hain........

© Yeni Ankara