Kâbustan kurtuluş seçimi

Şampiyonluklar için bir oy bir başkan

Bugün günlerden Fenerbahçe...

Sarı-lacivert sevdaya gönül vermiş, uykusuz geceler geçirmiş, haksızlıklara karşı göğsünü siper etmiş her bir Fenerbahçelinin kader seçimi bugün...

Başkanlık yarışında iki aday var:

Camiamıza yeni bir soluk getirme iddiasındaki Hakan Safi.

Ve müzesi gurur kupalarıyla dolu, bu kulübün tarihini cezaevinde tutuklu iken dahi yazan efsane Başkan Aziz Yıldırım.

Fenerbahçe iki kez büyük bir "değişim" illüzyonu yaşadı Aziz Başkan’ın görevden ayrılmasının ardından.

Önce Ali Koç dönemi başladı. 3 Haziran 2018 tarihinde yapılan o tarihi kongreyle iş başına gelen Ali Koç liderliğinde, tam 8 uzun sezon boyunca milyarlarca liralık bütçeler, devasa vaatler havada uçuştu.

Futbolda koca bir sessizlik, sadece 1 Türkiye Kupası (2022-2023) ve camianın üzerine çöken o ağır kâbus.

Ardından yarım yamalak Sadettin Saran dönemi...

Hatırlayın, daha sezon başında, transfer dönemi yeni bitmiş ve lig henüz başlamışken, üstelik henüz 4. haftada Ali Koç’un adeta çocukça bir refleksle aldığı o ani olağanüstü kongre kararı camianın tepesine bomba gibi düşmüştü.

Sadettin Saran döneminde de hayaller söndü.

Bu iki değişim döneminde acı bir gerçeği çok net gördük:

Şampiyonluklar sadece parayla, pullarla ya da sadece kuru bir azimle kazanılmıyor.

Futbol dünyasının o dehlizlerinde, her meslekte olduğu gibi en çok istikrar, deneyim ve şampiyonluklar konuşuluyor.

İşte bu yüzden, bu kabus gibi geçen futbol günlerinden sarı-lacivertli takımımızı ancak ve ancak sarsılmaz bir deneyim sahibi, masaya yumruğunu vurduğunda camiamızı gururlandıracak başarılar yaşatacak bir lider gerekir.

O liderin adı Aziz Yıldırım’dır!

Aziz Yıldırım demek, sadece kupalar demek değildir.

Onun bu kulüp için yaptıkları, FETÖ’nün en........

© Yeni Ankara