Hastalık üretim laboratuvarları
Fransız biyoistatikçi yani klinik veri çözümleyici Dr. Christine Cotton, bir yıldır dayanılmaz ağrıları nedeniyle bir veda mesajı ve rapor bırakarak, 2 Haziran 2026’da intihar etti.
Tıp dünyası hastalığını tespit edemedi, çare bulamadı, hiçbir takviye, alternatif tıp yöntemi,acılarını azaltamadı. 25 yıl ilaç alanında görevini yapmış, Aralık 2020’den beri de Pfizer’dengelen Kovid-19 verileri üzerinde çalışıyordu. Olağandışı verilerle karşılaştı incelemelerinde.
“Vardığım sonuçlar, hatalar hatta açık sahtekarlıklar nedeniyle sonuçların geçersizliği ötesinde, felaket niteliğindeydi” diyordu veda ederken.
“Durumu sağlık yetkililerine şikayet ettiğim an hastalandım” diye ekliyordu.
Burada bir ara verip, Dr. Cotton’un devası olan çaresizliğine aşağıda devam edeceğiz.
ABD DESTEKLİ ŞER LABORATUVARLARI
12 Haziran’da ABD Ulusal İstihbarat Direktörü Tulsi Gabard, İstihbarat Topluluğuarşivlerinde aylarca yapılan araştırma sonucu ABD’nin, 30’dan fazla ülkede 120’den fazlaşaibeli biyoloji laboratuvarını, uzun süredir desteklediğini açıkladı.
Oysa 22 Mayıs’ta istifa etmiş, 30 Haziran’da görevinden ayrılacaktı Gabard, giderayak niye ısrarcıydı acaba kirli çamaşırları dökmeye?
Bu laboratuvarlar, özellikle virüs, parazit, bakteri, mantar gibi patojen denen mikroorganizmalar üzerinde çalışıyordu. Doğa ve insanlık açısından çok tehlikeli ‘işlev kazanımı’ araştırmaları yapıyorlardı.
Bu patojenlerin doğal haline genleriyle oynayarak müdahale etme durumuna ‘işlev kazanımı’ deniyor. Öldürmeyen patojeni öldürücü ya da hasta edip sakat bırakıcı hale getirebiliyorsunuzgenlerine müdahale ederek.
Örneğin ilaçla öldürülemeyen, daha........
