Τα Τέμπη ως πολιτική διεκδίκηση
Η κοινωνία δεν λειτουργεί στον αυτόματο
Για χρόνια, η ελληνική κοινωνία βιώνει μια κατάσταση «απάθειας». Μια καθημερινότητα γεμάτη απογοήτευση, αδυναμία να αλλάξουν τα πράγματα, και μια γενική ηττοπάθεια. Νομίζω καταλαβαίνετε τι εννοώ. Θα μου πείτε «δοκιμάσαμε το κανονικό, δοκιμάσαμε το διαφορετικό, και δεν άλλαξε τίποτα!».
Όμως, με τον πιο σκληρό τρόπο το έγκλημα των Τεμπών μας έδειξε ότι η ελληνική κοινωνία έχει ακόμα αντανακλαστικά.
Δύο χρόνια μετά το γεγονός, είδαμε μαζικές κινητοποιήσεις σε πολλές πόλεις της χώρας, όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Κέρκυρα και η Κρήτη, αλλά και του εξωτερικού, με εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες να συμμετέχουν, ενωμένοι στον αγώνα για τη βελτίωση των υποδομών........
