S'ha acabat l'època del "no", ara cal arromangar-se |
‘La tertúlia proscrita’: més enllà del Pacte, com salvem el català? Amb Màrius Serra, Txell Partal i Pau Vidal
‘La tertúlia proscrita’: més enllà del Pacte, com salvem el català? Amb Màrius Serra, Txell Partal i Pau Vidal
Roger Bartra: “El règim polític mexicà està erosionant la democràcia”
Catalunya es dessagna: s’empobreix i es degraden els serveis públics, segons un informe econòmic
Per què la infiltració de la policia en assemblees sindicals és il·legal?
L’ambició esborrada del govern, el gran problema del Pacte per la Llengua
Esplugues, un llibre de Morin i una tècnica immoral
Quins cotxes elèctrics són les millors opcions aquest 2026?
I el tercer dia de vaga, la consellera Carmen Ortí s’ha despertat
Acte de desobediència: els alumnes d’un liceu de Baiona s’oposen a la imposició del francès a la selectivitat
El PP es queda a les portes de la majoria absoluta a Andalusia i el PSOE obté el seu pitjor resultat
ERC diu que ha pactat amb el PSC perquè Catalunya tingui majoria al Consorci de la Zona Franca de Barcelona
Els estudiants s’uneixen a la vaga indefinida de docents al País Valencià
Milers de persones participen en una manifestació a favor del gallec a Sant Jaume de Galícia
Àlex Márquez sofreix un accident greu durant el GP de Catalunya
Actualització: 17.05.2026 - 22:05
Una por que hi ha en aquest país és que com a poble siguem com aquell ase dels cops, que de tant rebre es va tornar mesell i ja tant se li’n fotia tot. El que ha passat amb les energies renovables és una història trista, que a vegades fa pensar en això. De ser els primers d’Europa hem passat a ser els últims. I mira que hi ha gent visionària i sàvia que ha provat de revertir-ho, però ni governs ni societat han sabut tornar al punt........