Art postal: la subversió de comunicar-se per carta |
Els mals auguris de l’acord basc per als aeroports catalans
La jutgessa d’Osca té por de delinquir amb Sixena?
Òscar Andreu: “El dol és haver detectat que la llengua del meu pare es fa servir per esborrar la de la meva mare”
La pissarreta d’en Partal: La tensió entre Espanya i els Estats Units posa en el focus Ceuta i Melilla
Ariadna Oltra: “Amb TikTok entrava en un estat narcòtic. Vaig descobrir que n’era addicta”
Maria Rovira: “El que em feia més por de la crisi dels trenta era l’autoindulgència, conformar-me”
Junts s’encalla amb el candidat de Barcelona
Queixes per l’examen de C2 de català: els aspirants van poder corregir la redacció després de la pausa
Un Lamborghini Miura i un home cansat, i entremig una trituradora
Pujol, apartat del judici: el jutge el n’allibera després de la humiliació de fer-lo anar a Madrid
Torroella de Montgrí dóna suport a l’institut en la denúncia d’insults racistes d’Aliança Catalana a alumnes del centre
Entitats de la Franja de Ponent denuncien un nou atac contra el català i refusen el pacte PP-Vox a l’Aragó
Macron es reuneix amb Espot i el copríncep episcopal Serrano Pentinat en el primer dia a Andorra
Actualització: 27.04.2026 - 21:54
Ens trobem al nostre mail obert, que darrerament –a causa dels tràfecs de la meua maternitat– és mensual i no quinzenal. Avui voldria parlar-vos de les correspondències. De totes. Les més digitals, les més analògiques i fins i tot la nostra, a través d’aquest diari. Les nostres correspondències diàries s’han multiplicat, això és ben sabut: la llàstima és que moltes han quedat plenes de buidor, algunes són impersonals, propaganda i notificacions comercials diverses. Moltes queden apilades al correu brossa.
Però aquí vinc a parlar de les històries fascinants vinculades a les correspondències autèntiques, perquè a les nostres bústies físiques també, de tant en tant, hi passen coses inesperades, més enllà de les notificacions de multes, factures i cartes del banc. L’altre dia vaig rebre una carta d’un antic amor que, tot i viure a la mateixa ciutat que jo, m’escrivia........