Erdoğan helallik istedi. |
Erdoğan Adıyamanlılardan helallik istedi. Deprem sadece Adıyaman değil 9 şehirde daha oldu. Erdoğan daha önce iki defa deprem bölgesine gitti ama dün özellikle Adıyamanlılardan helallik istedi. Dediğim gibi daha önce iki defa gitti bunu niye bugün söyledi anlayamadım. Ama Erdoğan bu ya; içinden geldiği gibi konuşuyor. Oy kaybetme pahasına bile olsa doğruyu söylemekten çekinmiyor demek ki bir eksiklik var ki böyle dedi. Erdoğan 21 yıllık iktidarı dönemindeki bütün afetleri olağanüstü bir çabayla çok iyi yönetti üstesinden geldi. Verdiği sözleri fazlasıyla yerine getirdi kimse mağdur olmadı. Mevsim kış hava soğuk birbirine komşu tam 11 il art arda iki büyük depremlerle sarsılıyor. Karayolları haşat oldu. Hava sis duman uçaklar kalkamıyor bir birine yardıma gidecek bütün iller enkaz halinde iken kimse nerede bu devlet nerede bu millet demedi. Diyenler ise acılarından dediler yoksa şartlar ortadaydı. Buna rağmen hükümet çok iyi organize oldu. Bakanlar kurtarma ekiplerinden önce deprem bölgesindeydiler. Zamanla bazı organizasyon eksikleri oldu. Bunlar normaldi. Çünkü deprem sahası çok büyüktü kimse bu........