Kazanması gerekenler kazanmışsa mesele yok!

Ülkede belli üç dört takımın aleyhine hata olmadıkça, "Her şey yolunda gidiyor" demektir.
G.Saray'ın Rize'deki ilk golü ofsaytmış, F.Bahçe'nin G.Birliği'ne attığı ilk golündeki penaltı yanlışmış!
Hiç mühim değil! Hata yapan VAR'ların, üst üste maç almalarına... VAR'ların tüy dikmelerine. 1. Lig'deki hakem hatalarına girmeyeceğim.
Sonra MHK Genel Müdürü; "eğitim, standart, şeffaflık" diyor.
Sadece bir örnek:
MEHMET TÜRKMEN: Geçen hafta Gaziantep FK-Kasımpaşa maçında 5 sarı kart gösterdi, 4'ü yanlıştı. Doğru sarı kartı bir taneydi o da zaman geçirmekten kaleciye... Gösterdiği bir sarıyı da VAR kırmızıya çevirdi. Göstermesi gerekip de göstermediği 7-8 sarı kart var.
Sıkı durun; bu hakem, bu hafta Başakşehir-Beşiktaş maçında!

MHK Genel Müdürü demiş ki; "İlk icraatımız federasyonumuzun güçlü desteğiyle, bağımsız UEFA eğitmenlerinden oluşan hakem eğitim ve performans birimini kurmak oldu. Bu birim, hakem kararlarını ve eğitim programlarını UEFA standartlarına göre objektif biçimde değerlendirmekte ve eğitim planlanmakta; alınan........

© Türkiye