Dünyayı çökert ABD'yi yükselt!
28 Şubat 2026 tarihinde dünyanın dengesini değiştiren düğmeye basıldı. ABD, İsrail’le birlikte İran’a aylarca planlanmış saldırıyı hayata geçirdi. Açıklanan gerekçeler, tüm liderlerini öldürerek, halkı sokağa dökerek rejim değişikliğini sağlamak, askerî tesislerini ve füze bataryalarını vurarak ülkeyi savunmasız hâle getirmek, nükleer tesislerine saldırarak uranyum zenginleştirmesini engellemekti... Bunların hepsi 40 gün içinde hayata geçti. İran bu saldırılara karşı dünyanın petrol ihtiyacının yüzde 20’sini karşılayan Hürmüz Boğazı'nı kapattı. Petrol fiyatları alevlendi, küresel enerji krizi çıktı. Hizbullah bahanesiyle Orta Doğu’nun en zayıf ülkesini Lübnan’ı yakıp yıkarak sınırlarını genişletmek isteyen İsrail Trump’ın desteğiyle bu amacına ulaşmak için sivil halkı dünyanın gözü önünde katlediyor.
İki gün önce Pakistan Başbakanı Şerif’in ara buluculuğuyla ortaya atılan 15 günlük ateşkes planı tamamen göstermelik olarak kabul edildi. Bugün İslamabad’da ABD ve İran yetkilileri barış planı üzerinde müzakereye başladı. Sonuç alınacak mı? Çok zor. Zira hem Beyaz Saray’ın hem de Tahran’ın birbirleri tarafından kabul........
