"Ulaşılamama" lüksü |
Eskiden birinin "ulaşılamaz" olması bir eksiklik, bir sorumsuzluktu. "Neredeydi bu adam/kadın?" diye sorulurdu. Şimdi ise, 2026 dünyasında birine anında ulaşamamak, o kişinin ne kadar "kaliteli" bir hayat sürdüğünün kanıtı haline geldi.
Her yanımız yapay zeka asistanlarıyla, sürekli bildirim gönderen akıllı gözlüklerle ve "şu an burada" olduğumuzu kanıtlamamızı isteyen uygulamalarla çevrili. Hal böyle olunca, birinin telefonunu uçak moduna alıp üç saat boyunca bir ağacın altında kitap okuması, artık bir hobi değil, bir baş........