Ambulansetenesta skal framleis vere trygg

Dette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Debatten om endringane i ambulansetenesta i Møre og Romsdal medfører uro i befolkninga. Det har vi stor forståing for.

Samstundes vil vi forsikre innbyggjarane i fylket om at vi framleis skal ha ein trygg og fagleg forsvarleg akuttmedisinsk beredskap.

Vi må vere ærlege om bakgrunnen for saka.

Helseføretaket står i ei økonomisk krise, og styret har pålagt oss å redusere kostnadene i dei prehospitale tenestene med 20 millionar kroner av ei samla omstilling for helseføretaket på 400 mnok i 2026. Når heile føretaket må effektivisere, kan heller ikkje dei prehospitale tenestene skjermast.

Oppdraget har vore krevjande: Korleis tilpasse drifta til trong økonomi – utan å svekke beredskapen?

Forslaget som er vedtatt i styret bygger på eit grundig arbeid med brei fagleg involvering.

Ei........

© Tidens Krav