Pride -mangfald eller einsretting? |
Dette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.
Under naturens regnboge er alle menneske like mykje verdt. Uansett kven dei måtte forelske seg i. Og uansett om dei liker å gå i flokk eller ikkje.
Eg har støtta homokampen sidan eg vart klar over tematikken som ung tenåring. Samtidig ønskjer eg, som mange andre, å sleppe å måtte markere dette på bestemte vis.
Ekte toleranse handlar ikkje om at alle skal måtte gjera likeins, men om å tåle at andre vel annleis enn vi sjølve.
Retten til å markere Pride er utvilsamt ein viktig del av ytringsfridomen. Eg trur........