Trodde at administrasjonen i Averøy kommune ville juble

Dette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Leser nå i TK at Averøy kommune taper store penger på nedleggelsen av Bodalen Friskole. Dette virker underlig.

Taper penger på skolenedleggelse: – Vi har store utfordringer

Kommunen har gjennom flere år hevdet både........

© Tidens Krav