Trodde at administrasjonen i Averøy kommune ville juble |
Dette er et debattinnlegg. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.
Leser nå i TK at Averøy kommune taper store penger på nedleggelsen av Bodalen Friskole. Dette virker underlig.
Taper penger på skolenedleggelse: – Vi har store utfordringer
Kommunen har gjennom flere år hevdet både........