Ο Οδοντωτός, η αδιανόητη στάση του κ. Κυρανάκη και οι «καουμπόικες»-σαφώς επικίνδυνες- πρακτικές του

Λογική «δεν με νοιάζει αν σκοτωθούν, αρκεί να μην έχω εγώ την ευθύνη».

Κάποτε, το να κυβερνάς είχε σχέση με τη λέξη κυβέρνηση ο ρόλος της οποίας στοιχειωδώς προϋπέθετε τη λήψη αποφάσεων. Σήμερα,  το να κυβερνάς μπορεί και να σημαίνει «εκβιάζω με τρόπο καουμπόικο, έναν μικρό Δήμο, να κάνει τη δουλειά που θα έπρεπε να έχω κάνει εγώ και -κυρίως- να πάρει την ευθύνη από τους ώμους μου».

Αυτό το αδιανόητο συμβαίνει αυτή την περίοδο με τον αναπληρωτή υπουργό μεταφορών κ. Κυρανάκη, -τον οποίο προπονούν και για Γραμματέα της Ν.Δ.-, και μάλιστα συμβαίνει με τόσο κραυγαλέο τρόπο που προκαλεί πολύ σκοτεινούς συνειρμούς γύρω από την υπεροψία με την οποία είθισται να στολίζονται όσοι κυβερνούν, λησμονώντας αφενός ποιος τους έστειλε στο… κυβερνείο, αφετέρου ποιος μπορεί, με τον ίδιο τρόπο, και να τους αποκαθηλώσει.

Κάπως έτσι, ο κ. Κυρανάκης, προφανώς ολισθαίνοντας στην επικίνδυνη επιφάνεια του πολιτικού ναρκισσισμού........

© The Best News