Δώδεκα χρόνια χαμένα, μια ευκαιρία μπροστά μας- Χωρίς νταβατζήδες, χωρίς δικαιολογίες

Του Γιώργου Καρβουνιάρη Δημοσιογράφου, Αν. Γραμματέα Τομέα Επικοινωνίας ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής

Δώδεκα χρόνια. Πέντε με τον Τσίπρα και επτά με τον Μητσοτάκη. Δύο κυβερνήσεις που δεν θα μπορούσαν να φαίνονται πιο διαφορετικές στη ρητορική και δεν θα μπορούσαν να είναι πιο όμοιες στα αποτελέσματα. Η μία ήρθε στην εξουσία με το σύνθημα της ρήξης με τους δανειστές, υπέγραψε το πιο σκληρό μνημόνιο και παρέδωσε τα δημόσια περιουσιακά στοιχεία στο Υπερταμείο — αυτό που ο ίδιος ο Τσίπρας είχε χαρακτηρίσει εθνική προδοσία πριν καθίσει στο Μαξίμου. Η άλλη μίλησε για καθαρά χέρια και παρέδωσε τις παρακολουθήσεις. Και στο μεταξύ, η Ελλάδα έμεινε στάσιμη, οι μισθοί δεν ακολούθησαν την ακρίβεια, τα νοικοκυριά στριμώχτηκαν, και η αίσθηση ότι κανείς δεν σε εκπροσωπεί πραγματικά έγινε η κυρίαρχη πολιτική συνθήκη της εποχής.

Σε αυτό το κλίμα, η κυβέρνηση επιλέγει να παίξει το μόνο χαρτί που της έχει........

© The Best News