Μητσοτάκης: Ο φοβισμένος αυτοκράτορας του παρακράτους των σκιών- Τέλος εποχής για το σύστημα, η δημοκρατία αντεπιτίθεται |
Του Γιώργου Καρβουνιάρη, δημοσιογράφου, Αν. Γραμματέας Τομέα Επικοινωνίας ΠΑΣΟΚ -Κίνημα Αλλαγής
Η τριήμερη κοινοβουλευτική παρωδία που εκτυλίχθηκε μέσα στον ναό της Δημοκρατίας ήταν η οριστική αποκάλυψη του τρόπου με τον οποίο αντιλαμβάνεται την εξουσία το καθεστώς Μητσοτάκη: με αλαζονεία ηττημένου που αρνείται να το παραδεχτεί, με περιφρόνηση απέναντι στους θεσμούς που δήλωνε ότι υπηρετεί και με τη λογική ενός στενού πυρήνα που μετέτρεψε το κράτος, τη Δικαιοσύνη, τη Βουλή και τις ανεξάρτητες αρχές από πυλώνες Δημοκρατίας σε εργαλεία αυλής.
Ήταν οργανωμένη επιχείρηση συγκάλυψης, θεσμικό πραξικόπημα ντυμένο με κοινοβουλευτικό μανδύα, αγωνιώδης προσπάθεια να θαφτεί κάτω από διαδικαστικά τερτίπια και αριθμητικά μαγειρέματα το μεγαλύτερο σκάνδαλο θεσμικής εκτροπής της Μεταπολίτευσης: το παρακράτος των υποκλοπών, η χειραγώγηση της ΕΥΠ και η μετατροπή της χώρας σε σύστημα παρακολούθησης πολιτικών αντιπάλων, δημοσιογράφων και κρατικών λειτουργών.
Και μέσα σε αυτή τη σκοτεινή εικόνα, υπήρξε μία πολιτική παρουσία που στάθηκε όρθια. Ο Νίκος Ανδρουλάκης εμφανίστηκε ως ο εκφραστής της δημοκρατικής αγανάκτησης ενός ολόκληρου λαού που βλέπει τη χώρα του να διολισθαίνει σε επικίνδυνες ατραπούς. Με καθαρό λόγο, θεσμική σοβαρότητα και αδιαμφισβήτητη τεκμηρίωση ξεγύμνωσε το κυβερνητικό........