Επιστροφή στο 2000 (σε έναν βαθμό)
Σε συνέχεια της χθεσινής μας αναζήτησης για τα πρωθυπουργικά συναισθήματα και το πώς ο πληθωρισμός λειτουργεί ως μηχανισμός μεταφοράς πλούτου από την εργασία στα κέρδη, ήρθε το κερασάκι στην τούρτα του «οικονομικού μας θαύματος». Και μάλιστα από τα πιο συστημικά χείλη.
Διαβάζουμε λοιπόν σε έρευνα του ΙΟΒΕ, για λογαριασμό του ΣΕΒ, ότι η παραγωγικότητα της εργασίας στην Ελλάδα έχει μείνει καρφωμένη στο μακρινό 2000. Είμαστε 25 χρόνια πίσω. Βρισκόμαστε μόλις στο 54% του ευρωπαϊκού μέσου όρου ανά εργαζόμενο και στο 43% ανά ώρα εργασίας.
Για να μιλήσουμε με τη γλώσσα των τεχνοκρατών, που τόσο αγαπά το επιτελικό........
