menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Επιστροφή στο 2000 (σε έναν βαθμό)

23 0
19.05.2026

Σε συνέχεια της χθεσινής μας αναζήτησης για τα πρωθυπουργικά συναισθήματα και το πώς ο πληθωρισμός λειτουργεί ως μηχανισμός μεταφοράς πλούτου από την εργασία στα κέρδη, ήρθε το κερασάκι στην τούρτα του «οικονομικού μας θαύματος». Και μάλιστα από τα πιο συστημικά χείλη.

Διαβάζουμε λοιπόν σε έρευνα του ΙΟΒΕ, για λογαριασμό του ΣΕΒ, ότι η παραγωγικότητα της εργασίας στην Ελλάδα έχει μείνει καρφωμένη στο μακρινό 2000. Είμαστε 25 χρόνια πίσω. Βρισκόμαστε μόλις στο 54% του ευρωπαϊκού μέσου όρου ανά εργαζόμενο και στο 43% ανά ώρα εργασίας.

Για να μιλήσουμε με τη γλώσσα των τεχνοκρατών, που τόσο αγαπά το επιτελικό........

© Ta Nea