Η ανανέωση του Νίκολιτς
Ο Μάρκο Νίκολιτς αναμένεται να υπογράψει νέο συμβόλαιο συνεργασίας, το οποίο θα έχει ισχύ μέχρι το 2029, με αυξημένες αποδοχές για κάθε σεζόν που έρχεται, με μεγάλα bonus ειδικά αν πάρει ξανά το πρωτάθλημα και με μεγαλύτερη ρήτρα από αυτή που είχε σε περίπτωση που έρθει κάποια στιγμή στο μέλλον μία ομάδα από καλύτερο πρωτάθλημα και τον «πλησιάσει».
Ο σέρβος τεχνικός έκανε πραγματικά υπέρβαση φέτος. Παρά τα λάθη του στο ξεκίνημα της σεζόν, παρά τις άστοχες δηλώσεις του, κατάφερε να συσπειρώσει ξανά τα αποδυτήρια και να πάρει από σχεδόν........
