menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Alt dette hatet

12 0
19.06.2026

Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Vi lever i et opplyst og sivilisert samfunn, men vi er ikke opplyste og dermed ikke særlig siviliserte.

Ta debatten om Pride-flagget: En markering som burde ha vært unødvendig hvis vi hadde godtatt og respektert de som ikke lever som majoriteten. Er det så forferdelig at to menn eller to kvinner blir glade i hverandre og vil være sammen? Bibelen........

© Tønsbergs Blad