Alt dette hatet
Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.
Vi lever i et opplyst og sivilisert samfunn, men vi er ikke opplyste og dermed ikke særlig siviliserte.
Ta debatten om Pride-flagget: En markering som burde ha vært unødvendig hvis vi hadde godtatt og respektert de som ikke lever som majoriteten. Er det så forferdelig at to menn eller to kvinner blir glade i hverandre og vil være sammen? Bibelen........
