Toimittajalta: Valtion oli pakko pelastaa Uudenkaupungin autotehdas – tulevaisuus on kiinni johdon ja omistajien osaamisesta |
Kun vierailin Uudenkaupungin autotehtaalla syyskuun puolivälissä, tunnelma oli odottavan myönteinen. Pari viikkoa aiemmin työntekijät ja kaikki muutkin olivat saaneet tiedon siitä, että valtiosta tulee Valmet........