Yüreğin yoksa hakem olamazsın
Öyle bir maç ki Beşiktaş’ın kaybedecek hiçbir şeyi yok ama G.Saray’ın çok şeyi var. İlk yarıdaki Beşiktaş’a bakıyoruz, hiç de öyle mücadele etmiyor. G.Saray daha derli toplu ama onların da pozisyonu yok gibi. Beşiktaş, rakibini kendi yarı sahasında karşılıyor, doğru da yapıyor ama hücumu düşünmüyor.
G.Saray, Osimhen ile bir gol buldu, ofsayt mı değil mi sabaha kadar tartışılır. Ama bu maçta tartışılmayacak bir şey var. Peki o ne? 56. dakikada Osimhen rakibine faul yapıyor, sarı kartı var, Osimhen devam ediyor ve hakem faul verdiği için tepkili bir şekilde topa vuruyor.........
