Yazıklar olsun!
Kulüp başkanı Amerikalı. Teknik direktör İtalyan. Yardımcıları İtalyan-Alman. İngiliz, Hollandalı, Portekizli, Slovak, Fransız, İspanyol, Brezilyalı, Malili futbolculardan kurulu bir takım Fenerbahçe. Yani başkan dahil baştan aşağı yabancı. Fenerbahçe takımı yabancılardan kurulu da dün akşamki futbolcular futbola da yabancı kaldılar. Evvelsi günkü Galatasaray mağlubiyetinden sonra Fenerbahçe’nin daha farklı mücadele etmesi gerekirdi. Futbolcuların ruh hali öyle ki sabah 9 işe gidip, akşam 5’te işten çıkan, suya sabuna dokunmayan memurlar gibi oynadılar. İnanılmaz top kaybı olan bir maç. Kalite sıfır.
Sağa sola koşan........
