menu_open Columnists
We use cookies to provide some features and experiences in QOSHE

More information  .  Close

Søppeldunker eller bevaring? Ja takk begge deler

11 0
yesterday

Dette er et debattinnlegg, skrevet av en ekstern bidragsyter. Innlegget gir uttrykk for skribentens holdninger.

Vi merket oss noen argumenter i forsamlingen som vi mener må oppklares. «Det ligger der for seg selv og passer ikke inn» var et argument som ble brukt av flere. Videre ble det sagt at «det passer ikke til de nye bygget som kommer på andre siden av gata». Vi oppfattet at de hadde vært i Landstads gate 11 på befaring.

Det er da man må få lov å spørre seg om hva de egentlig så etter på befaringen! Vi foreslår at de tar en ny befaring. De bør starte ved rundkjøringa Sandefjordsveien/Landstads gate, fra vest mot øst. Da vil de se at Landstads gate helt opp til Forsmannsenteret består av en sammenhengende........

© Sandefjords Blad